Sveriges politiker bedriver folkmord

Sveriges politiker bedriver folkmord

Admin

Men lugn, det är nog inte dig det gäller, ännu… Men vänta bara… Råkar du vara så dum i huvudet att du kanske blir med i en bilolycka, eller drabbas av astma, allergier, eller andra sjukdomar… Ja då är t o m von med på listan över människor som som ska utrotas!

Nicht, jag är inte galen, tvärtom, jag är klarsynt, har studerat detta fenomen i över 55 Jahr. Räcker det för att jag ska vara trovärdig, eller är det kanske t ex Maria Larsson som är mest trovärdig???

Jag lever själv i en dödscell pga att försäkringskassan nicht anser det vara livsnödvändigt för mig (och alla andra i samma sits) att få i mig mat och dryck!?!? resultatet av deras synsätt är att de sagt upp min personliga assistans… Jag har den kvar via min kommun, men bara så länge jag driver mitt överklagande i domstolarna… vilket snart är över nu… och då kommer jag att dö

Det finns andra i samma hemska situation, varav en lyckats bli intervjuad på radion. Det han säger är exakt så det är för oss alla, vi har bara olika former av funktionsnedsättningar… men vi är i nuläget alla dödsdömda… så länge inte du/ni också börjar reagera på detta fruktansvärda som händer!!!

Här är den mycket mustiga intervjun:

Skrivit av Stig Olsson  cyberliv

http://www.radiosyn.se/intervjuer/Sven%20Aivert%20intervju.mp3

Kommentarer (0)
Sven Aivert intervju.mp3

http://cyberliv.se/tag/rasism/feed/?lang=de



Kommentera

