Nu är 5 års kamp öc´ver

Nu är 5 års kamp öc´ver

Jag har nu kämpat i 5 år för att få min lagliga rätt till personlig asssistans men nu har den slutliga dommen kommit och den säger att jag som både blimnd och rullstolsburen inte harnågot som helst existensberättigande i dagens Sverige så jag hoppas attt alla politiker i kommunen känner sig riktigt möjda och belåtna när dom slutligen har förstört mitt liv och männniskovärde


2 kommentarer on “Nu är 5 års kamp öc´ver”

  1. Frida Sjölund skriver:

    Uch och fyy! Jag får ångest bara av att läsa! Vårt samhälle har blivit så hårt sedan sekelskiftet!

  2. Albin Thorning skriver:

    Då har vi frivilligt låtit borgarna storma fram som barn i en godisbutik i åtta år… Vad finns kvar? Vad går att rädda? Vad kan återskapas?
    Vem vet…
    Tack för allt som varit!


Kommentera

